آریا..میوه عشق من و سعید

پسرم دندون دار شد ای جووونم

1393/7/8 11:26
نویسنده : سمیرا قربانی
129 بازدید
اشتراک گذاری

 یه روز صبح وقتی مامان جون آریا داشت بهش صبحونه میداد. یهو مامان آریا رو صدا زد و گفت مژده بده که پسر خوشگلت دندون درآورده. با هم نگاه کردیم در حد یه سر سوزن یه نقطه سفید رو لثه خوشگل و کوچولوش دیده میشد. که چشمهای تیز مامان جونش کشفش کرده بود. و این اتفاق در روز چهار شنبه دوم مهر 93 وقتی پسر ما 8 ماه و سه روزش بود افتاد.

 

و باز هم مامان جون گلش زحمت کشیدن  آش دندون براش پخت.

ry                ry

ry     ry

عکس مربوط به 7مهر93 است

 و به همین مناسبت هم مامان بزرگ گلش این کادو رو براش گرفت.


ry

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان شیما
8 مهر 93 13:11
سلام خانومي واي من عاشق گل پسرت شدم خدا حفظش كنه ماشالا هزار ماشالا خيلي تپل و نازه واقعا خوردنيه همه وبلاگش رو ديدم خيلي قشنگ بود فقط شير خودتون رو ميخورد يا شيرخشك؟
سمیرا قربانی
پاسخ
دوست عزیز شما لطف دارید پسرم شیر خودم رو میخوره و از 6 ماهگیش هم که غذای کمکی ( فرنی، سوث،..) میدم
memol
8 مهر 93 16:33
سلام سمیرا جان امروز عکسای پسرتو دیدم و عاشق قیافه ماهش شدم و این شد که کل وب لاگتو خوندم و کلی حال کردم. دیدم که شمام پیش دکتر همتی میرفتی ... این شد که برام یه سوال پیش اومد که دکتر همتی اکثرا واسه همه یه نسخه میپیچه که تقریبا مشترکه و قطعا توش سالبوتامولم هست! که دستور مصرفشم تو کشوش آماده است راستشو بخوای من خیلی تعریفشو شنیده بودم و سال گذشته به خاطر رحم دوشاخم رفتم پیشش که گفت نیازی به جراحی ندارم و باردار شم از تیر امسال اقدام کردم ولی هنوز باردار نشدم شهریور دوباره رفتم پیشش و بازم کلی دارو نوشت ... روزی 13-14 تا قرص که توش کورتون و سالبوتامولم بود! نمیدونم والا یکم شک کردم که اگه باردار نشدم بازم داروهامو ادامه بدم یا دکترمو عوض کنم؟ میدونم که دکتر خوبیه و دوسش دارم ولی داروهاش خیلی زیاده! به من گفت همیشه یادت باشه محرم و صفر اسلامو زنده نگه میداره و بچه تورو سالبوتامول! :-))
سمیرا قربانی
پاسخ
سلام از ابراز لطفتون متشکرم ایمیل خودتون رو چک کنید، نظرمو گفتم
آریا، مامانی و بابایی
8 مهر 93 17:58
عزیزم مرواریدت مبارک به آریای منم سری بزنید
memol
9 مهر 93 9:26
سمیرا جان ای میلم مشکل پیدا کرده باز نمیشه... میشه لطفا به ای میل جدیدی که گذاشتم بفرستی؟ مرسی عزیزم
سمیرا قربانی
پاسخ
فرستادم عزیزم
مامان عاطفه
15 مهر 93 7:43
ای جونمممممممم مبارکت باشه خاله جون ممممنونم یه عالمه