آریا..میوه عشق من و سعید

آخرین ماه تابستان و خاطراتش

1393/7/12 11:59
نویسنده : سمیرا قربانی
137 بازدید
اشتراک گذاری

درسته که امسال تابستان جور نشد که مسافرت بریم، اما بودن آریا یه سرگرمی و دلگرمی بی نظیره برامون.

عکسهایی از ماه نهم زندگی شاهزاده کوچولوی ما:

 

 

اینجا آماده شده بره عیادت آقا کیانوش پسر عمه مامان سمیرا(19 شهریور 93)

ry

قبلش داشت تمرین سینه خیز به جلو میکرد.

ry

ry

 

 

اینجا هم 21 شهریور ماه ، تولد مامان جونشه:

ryry

 

 

29  شهریور ماه رو هم دسته جمعی در باغ دماوند سپری کردیم. که خیلی هم خوش گذشت و آریا هم کلی حال کرد.

ry

ry

ry

ry

 

 

 راستی ما فهمیدیم که آریای عزیز ما علاقه خاصی به سگ داره.وقتی سگه پارس میکرد پسملی ما  قهقهه میزد و توقع داشت ما ببریمش نزدیکتر تا بهش دست بزنه.

ry

ry

 

 

با کبوترا زیاد حال نکردی میخاستی چشمشون رو دربیاری.ولی از پرواز دسته جمعیشون خوشت میومد.

ry


 

 

 و درآخر هم یک کم تاب بازی کردی:

ry

 

 

 و اما 31 شهریور که آخرین روز ماه هشتم بود رو در پارک سرسره بازی میکردی. این تفریح تقریبا جزء برنامه روزانه شماست پسر عسلی من.

ry

ry

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عاطفه
15 مهر 93 7:46
امبدوارم همیشه شاد و موفق باشین عکساااااااا عالی بود من کلی حال کردم خواهش میکنم عزیزم خوشحالم که پسندیدی خدا شیرکوچولوتو برات حفظ کنه