آریا..میوه عشق من و سعید

خبر جنسیت نی نی به خانواده هامون

1392/6/3 16:44
نویسنده : سمیرا قربانی
424 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوشنبه 21 مرداد 92 هست.

من امروز وقت سونوگرافی داشتم.

سونو گرافی قبلی که تعیین جنسیت بود را بجز به سعید به کسی نگفتم.

اخه چون تو هفته 12 بودم گفتم شاید درست تشخیص نداده باشند.

مامان سعید تو مطب که بودم به من  sms  داد ولی هنوز سونو نشده بودم و نگفتم.

وقتی اومدم خونه همه منتظر بودن جواب رو بدونند.

اخه من قبل بارداریم به همه گفته بودم که پسر دوست دارم.

و زنگ زدم به مامان سعید اول.

و بهش گفتم پسره کلیییی ذوق کرد و خدا رو شکر کرد.

بعدش به مامانم زنگ زدم که تو تاکسی بود.

رفته بود هفت تیر مانتو بخره.

اون هم کلی خوشحال شد و به بابا و سینا خبر داده بود.

بابا زنگ زد و به من تبریک گفت و ارزوی سلامتی کرد.

بعد از بابا هم دایی سینا، عمه زهرا، و بابا بهرام زنگیدند و تبریک گفتند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)