آریا..میوه عشق من و سعید

نمایشگاه مادر و کودک

1392/6/21 12:08
نویسنده : سمیرا قربانی
369 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهارشنبه 20 شهریور است.

نمایشگاه از امروز به مدت سه روز دایر شده.

من و مامان صبح رفتیم برا دیدن و خریدن.

کلا خیلی نمایشگاه پر و پیمونی نبود.

اولین چیزی که برا سیسمونی خریدیم محصولات  avent بود.(شیشه شیر،لیوان ابمیوه،شیردوش،پستونک)

و یه تابلو خوکشل هم برا اتاق اریا جونم خریدیم.

بعد اومدیم از فروشگاه دنیای کودک شریعتی یه سری محصولات بهداشتی موستلا خریدیم.(شامپو،روغن بچه و...)

مدل کالسکه هم که قبلا انتخاب کرده بودم و بعد ازظهر با سعید رفتیم همه رو خریدیم. (کالسکه،کریر،بیس،صندلی ماشین،روروک)فقط روروک موجود نبود که قراره شنبه برامون بیارن.

از خیابون بهار چند تا تیکه لیاس خیلی ناز هم خریدیم که من و سعید کلی بهش ذوق میکنیم.

خلاصه روز پر کاری بود.

و اخرش هم با نتیجه کنکور من و مامان به اتمام رسید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)