آریا..میوه عشق من و سعید

سونو 24 هفته

1392/9/24 17:02
نویسنده : سمیرا قربانی
372 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکشنبه 14 مهر است.

 

دکتر همتی مهر و ابان رو سفره و آذر برمیگرده. یعنی من دوماه بی دکتر هستم.

اما برای اینکه از سلامتی شازده کوچولوی خودمون مطمئن بشیم با سعید تصمیم گرفتیم یه سونوگرافی بریم که اینبار خودش هم همرام اومد. ساعت 4 بعد از ظهر نوبت داشتیم ، اتفاقا خیلی هم معطل نشدیم.

دکتر الماسیان طبق سونوی قبلی گفت باید جنینیت الان 23 هفته باشه ولی وزنش دوهفته اضافست و به 25 هفته میخوره. خلاصه گفت یه ازمایش قند بده .

اما من فکر میکنم دکتر الماسیان اشتباه کرده و گلپسر من همون 25 هفته شه. ولی برا اطمینان رفتم دادم دکتر برام ازمایش نوشت که فردا برم ازمایشمو بدم.

 

امروز تو سونوگرافی ما چیز واضحی ندیدیم. اخه آریا خواب بود. با کلی تلاش دکتر بیدارش کرد و برا یه لحظه صورتشو دیدیم ، قلبونش برم داشت دهنشو باز و بسته میکرد تنبل خان.

 

امان از دست این دکترا.........یکی میگه رحمت کوچکه و بچه ریز به دنیا میاد،یکی میگه خیلی درشت شده و شاید دیابت گرفتی .

اما من میدونم که هیچ مشکلی نیست و آریای ما داره سیر طبیعیه رشدشو سپری میکنه .

 ما هم بی صبرانه منتظرشیم.

 

راستی اینم بگم که تو هفته قبل سرویس تخت و کمد رو سفارش دادیم و چند روز دیگه میارن.

و خریدهای سیسمونی هم تقریبا تمومه . فقط مونده یه کمی لباس و خرده ریز.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)