آریا..میوه عشق من و سعید

دکتر همتی از سفر بازگشت

1392/9/27 16:43
نویسنده : سمیرا قربانی
470 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکشنبه 24 اذر ماه است.

بالاخره دکتر همتی بعد ازمدتها از سفر برگشت  و من امروز ساعت 12 (بازم تنها) رفتم پیشش.

از شانس خوبم به موقع رسیدم و اولین مریضش بودم و زودی نوبتم شد. پرونده مو بهش نشون دادم و ازم پرسید که سالبوتامول رو میخوری یانه. منم به دروغ گفتم اره. اخه دکتر درخشان بهم گفته بود نیازی نیست بخوری. منم دو ماه بود که قطعش کرده بودم. بعد دکتر همتی گفت تو سلامت بارداریتو مدیون سالبوتامول هستی و اگه نخورده بودی تا الان سقط میکردی . چون اندازه رحمت خیلی کوچیکه . گفتم دکتر چجوری بدون سونوگرافی بهم میگید کوچیکه، گفت از تجربم و از تاریخ تولدت و ... . گفتم اخه رشد جنین خوب بوده و سون چیزی نشون نداده و ... خلاصه بحث بی فایده بود و اون حرف خودشو میزد.

و میگفت بچه تو از 2700 بیشتر امکان نداره بشه.و تو به هیچ عنوان نمیتونی زایمان طبیعی داشته باشی و باید حتما سزارین بشی. چون در اثر کوچکی رحم دردت غیر قابل تحمله. و از تاریخ 17 دی تا  نهایت 21 دی بهم وقت سزارین داد. بعد وزن و فشارمو گرفت . اینجا بود که نزدیک بود لو برم قرص نمیخورم. چون سالبوتامول فشار رو میبره بالا اما من فشارم 9 بود. که دکتر گفت حتما نمک و شیرینی رو حذف کردی و منم تندی گفتم اره اره.

تو راه برگشت خونه کلی با خودم فکر کردم  تا بالاخره تصمیم گرفتم دیگه پیش دکتر همتی نرم و با دکتر درخشان ادامه بدم. اخه اون گفت تا روز زایمان معلوم نیست که سزارینی یا طبیعی. و گفت اگه اراده کنی ضمیر ناخودآگاهت به سمت زایمان طبیعی پیش میره. مهم اینه که خوت بخای.

به همین دلیل منم میخام پیش همین دکتر برم.توکل به خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)