آریا..میوه عشق من و سعید

جواب کنکور

1392/7/20 11:51
نویسنده : سمیرا قربانی
214 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبه 17 مهر است.

از صبح امروز مامانم اومد خونمون چون کارگر داشتیم که خونه رو تمیز کنیم و اتاق آریا رو اماده کنیم. من صبح رفتم ازمایش قند خون دادم ، که مطمئن شم مشکلی ندارم.برا ازمایش از دیشب ناشتا بودم. صبحانه رو که خوردم حرکات ریتمیک آریا تو دلم شروع شد. فکنم شکمو گشنه مونده بوده.

تا ساعت 4 کار تمیزی کردن خونه تموم شد. و مامان رفت.

اتفاقا امروز قرار بود جواب کنکور بین الملل هم بیاد . از شانس دقیق ساعت 4 که جوابها میومد اینترنت ما از شرکت مشکل پیدا کرد و قطع شد. خلاصه تا ساعت 7 منتظر بودم که وصل نشد و در اخر از دوستم الهام کمک گرفتم و اون واسم دید. و فیزیوتراپی و بینایی بین الملل قبول شدم. هورااااا

به همه خبر دادیم ،اول از همه به مامانم، بعد بابام،مامان سعید و همگی ذوق کردند و تبریک گفتن.

خلاصه منم از استرس دراومدم . البته یک مرحله دیگه داره و اون مصاحبه است. توکل به خدا.

یه خبر دیگه هم اینکه :پنجشنبه بله برون جلال و میتراست. خیلی خوشحالم.

هفته خوبی بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)