آریا..میوه عشق من و سعید

مایع امنیوتیک

1392/9/13 14:46
نویسنده : سمیرا قربانی
381 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبه 5 اذر ماه است.

روز یکشنبه صبح چون دلم برا دیدن آریا یه ذره شده بود رفتم سونوگرافی پیش دکتر الماسیان.

البته قبلش پیش دکتر درخشان رفته بودم و ازش خواسته بودم که برام سونو بنویسه و اون هم گفت برو مایع امنیوتیکت رو چک کن.

خلاصه تنهایی رفتم سونو و مثه دفعه پیش باز گل پسر من تو حالتی قرار گرفته بود که دیدنش سخت بود. با این حساب تو یه لحظه نیمرخش رو دیدم که اول خمیازه کشید ، بعد شروع کرد مزه مزه کردن دهنش واااای که چه حالی میده صورت جنین رو تو سونو ببینی.

دکتر به شوخی یا جدی گفتی پسرت ازین کله گنده هاست . سر گردی داره. و بینیش کوچیکه و لباش بزرگتر از بینیشه. واای که اومدم خونه با سعید چقدر خندیدیم و گفتیم از بس بقیه رو مسخره کردیم خدا جوابمون رو داد.

اما در مورد مایع گفت که مایع حجمش 80 است و به شدت کمه و خطرناکه. اما من قبلا خوندم زیر 50 خطر ناکه به هر حال خودمو بستم به اب خوردن تا روزی سه لیتر. و دو شنبه هم رفتم پیش دکتر درخشان.

اون گفت خطرناک محسوب نمیشه بخصوص که میگی حرکات جنینت زیاده. ولی مصرف مایعات رو ببر بالا و دو هفته دیگه برو سونو.

خلاصه از یکشنبه تا حالا من دارم یکسره اب میخورم.

و اما خبر خوش امروزم اینه که بالاخره جواب قطعی دانشگاه بین الملل اومد و من دیگه قطعی دانشجوی فیزیوتراپی شدم.

از خدا میخام همونطور که تا الان بهم لطف کرده و نعمت رو بر من تموم کرده ، باقی راه  هم کمکم کنه که در کنار این نعمت بهشتی که بهم داده بتونم درسم رو هم بخونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)