آریا..میوه عشق من و سعید

آخرای سال 92

1393/1/16 18:26
نویسنده : سمیرا قربانی
320 بازدید
اشتراک گذاری

آریا جونم پسرگلم میخوام برات چند تا عکس رو با خاطره برات بذارم. میدونم وقتی بزرگ شدی بیای اینا رو ببینی خوشحال میشی

 

عزیز دل مامان ،تو این عکس شما اولین بار بود که وارد اتاق مامان بابا شدی. بابا سعید همش میگفت اریا رو بیار رو تخت چند دقیقه بغلم بخوابه و من تو تاریخ 18 بهمن یعنی وقتی شما هیجدهمین روز زندگیت بود این کارو کردم

18 بهمن

 

پسرم من تا حالا بهت پستونک نداده بودم، اما به اصرار اطرافیان بالاخره امتحان کردم و اولین بار در تاریخ 24 بهمن بهت پستونک دادیم که هیچ وقت هم نتونستی بگیری و خوشت نمیاد ازش. یا میندازیش بیرون از دهنت یا حال تهوع بهت دست میده. این عکسم از اولین بار تجربه پستونکه:

24بهمن

24بهمن

 

عزیزم امسال اولین بار بود که مامان سمیرا تولدشو درکنار تو جشن گرفت و تو در 27 مین روز زندگیت به سر میبری

27بهمن

27 بهمن

 

پسرم شما اولین مهمونی نهار رو  در تاریخ 27 اسفند خونه مهدوش جون رفتی (البته مامان نهار خورد و شما شیر مامانی رو). ما اینجا حاضرت کرده بودیم که بریم مهمونی

27 اسفند

 و اما در مهمونی جالب این بود که  کل زمان را را در خواب به سر بردی.

ry

 

از مهمونی که پا شدیم رفتیم تشک بازیت رو از خونه برداشتیم و اوردیم خونه مامانی و همون روز هم  اولین بار بود که روی تشک بازیت گذاشتمت و کلی هم بهش ذوق میکردی.

27 اسفند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)