آریا..میوه عشق من و سعید

خیلی این روزا قشنگه. مرسی خدا جوووون

1393/8/24 0:56
نویسنده : سمیرا قربانی
434 بازدید
اشتراک گذاری

پسر طلای من، این روزها خیلی ماشالا شیطون و پرانرژی تر شدی. دائما درحال جنب و جوش و کنجکاوی و  کشف دنیای پیرامونت هستی. من هم خدا رو بینهایت شاکرم که همچنین گلی رو به من هدیه داده. بخاطر حضورت، به خاطر  سلامتیت بخاطر همه چیز از خدا ممنونم.گاهی دلم میخواد زمان متوقف بشه و لذت این روزها ماندگار بشه،گاهی با خودم فکر میکنم چجوری حداکثر استفاده رو از این روزها ببرم،گاهی میگم نکنه ناخواسته برات کم بذارم و گاهی... 

 

فقط از ته قلبم از خدا میخوام لذت و خوشی این روزها رو نصیب هر زنی بکنه تا به یقبن برسه عشق مادری وصف ناشدنیست.  تمام سختی هاش و زحمات و شب بیداری هاش و ... با یه لبخند معصومانه این میوه های بهشتی به آسونی و شیرینی تبدیل میشه.

                                            من و بابایی عااااشقتیم پسرم.

 

ry

ry

 

23 ابان 93

(راستی این دو تا عکس رو توی تخت جدیدت انداختی.

این تخت خواب رو مامان جون برات سفارش داده تا وقتی خونشون هستیم توش بخوابی)

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)