آریا..میوه عشق من و سعید

شیرین کاریهات در ماه دهم

1393/8/30 17:43
نویسنده : سمیرا قربانی
319 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تو این ماه انقدر کارای بامزه و شرین میکنی که نمیدونم کدوم رو بگم.

 

دایی سینا از مشهد برات یه ماشین کنترلی سوغات آورده.تو انقدر تمرین کردی تا یاد گرفتی ماشینتو با کنترل مهار کنی و این کار برات عجیب و دوست داشتنیه.

ry

ry     

ry

17 آبان

به کارتون و برنامه کودک خیلی علاقه داری. و غذات رو باید جلوی تلویزیون بخوری. وقتی هم بهت میگیم سی دی رو روشن کن ، خودت میری دستگاه رو روشن میکنی و دکمه اش هم درست و دقیق بلدی.

ry

19 ابان

با صدای هر اهنگی و حتی با خواندن ریتمیک هر شخصی شروع میکنی به رقصیدن و دست زدن. و هرچی صدا رو بیشتر کنیم هیجانی تر میشی و خسته هم نمیشی.

 

ryry

24 ابان

وقتی کسی نماز میخونه خیلی خوشحال میشی، سریع میری پیشش و سر جانمازش میشینی و با مهر و تسبیح بازی میکنی و ادای نماز خوندن رو در میاری و دولا میشی .

 

ry

ry

30 ابان

 

به دو تا وسیله به شدت علاقمند شدی.یکی دستگاه بخور یکی هم بخاری برقی اتاقت که دایی برات گرفته. وقتی نصفه شب برای شیر خوردن بیدار میشی چشمت به این دوتا که میافته خواب یادت میره و اونا رو میخوای.

ry

مدتیه که شبها یه بازه 2 ساعته بیدار میشی. معمولا هم 3-5 صبح این اتفاق میافته و من و گاهی بابا خواب آلو با تو بازی میکنیم تا دوباره خسته شی و بخوابی.

 

 

راستی عشق مامان سومین دندونت هم جوونه زد، دندون سمت راست بالا، در هفته اخر ماه دهم.چهارمیش هم تو راهه اما هنوز بیرون نزده.

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)