آریا..میوه عشق من و سعید

بچه داری و درس و امتحان

1394/4/14 11:15
نویسنده : سمیرا قربانی
526 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل من ماه امتحانهای  مامان فرا رسیده ببینم چجوری همکاری میکنی عشقم:

ry

یک دقیقه غافل شدم ها ، داری با لپ تاپ من چکار میکنی، میخوای کمکم درس بخونی وروجک من.

ry

ry

این لباس ها خشک بشو نبودن باید همینطور خیس برشون دارم.قسمت وسط رخت اویز هم شکستم مامان راحت باشه.

ry

 

 

اینم جایزه این همه خوبی و آقایی از طرف مامان جون خوب و مهربونت:

ry

 

مامان سمیرا اینکه از طرف مامان جون بود، حالا تو و بابا سعید چی؟

بفرما اینم شهربازی:

ry

 

 

ry

اینم پارک آب و آتش، راستی اون قلمبه ها رو رو پل میبینی ، رو تمام اونها بلا استثنا پا گذاشتی

اگه حاجت میده به ما هم بگو ما هم از رو اونا راه بریم .

عاشق دست به کمر راه رفتنتم، که چند روزه با این راه رفتنت دل منو بردی:

ry

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)